AI jako katalizator rozwoju pracownika w EY GDS
Środowisko rozwoju pracowników EY GDS opiera się na trzech filarach: edukacji, praktyce i innowacji.Wyszliśmy z założenia, że AI powinna być dostępna dla każdego pracownika EY GDS, niezależnie od obszaru, w którym na co dzień działa. Dlatego już od pierwszego dnia wspieramy naszych pracowników, oferując im możliwość korzystania z różnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Dostęp do zaawansowanych modeli AI daje nam jako firmie ogromną przewagę konkurencyjną i sprawia, że każdy zatrudniony w EY GDS ma możliwość eksperymentowania z narzędziami AI oraz wykorzystywania ich w codziennych zadaniach. Dzięki tej strategii pracownicy już teraz oszczędzają kilka godzin tygodniowo, automatyzując rutynowe czynności - a to dopiero początek - mówi Artur Sawicki,
EMEIA GDS Consulting AI & Data Leader w EY GDS Poland.
W ramach edukacji pracownicy mają dostęp do wiedzy już od pierwszego dnia pracy - przede wszystkim dzięki globalnym platformom edukacyjnym, takim jak Coursera i Udemy, a także wewnętrznym szkoleniom przygotowanym przez ekspertów. Programy są zaprojektowane tak, aby każdy - niezależnie od wcześniejszego doświadczenia - mógł rozpocząć swoją przygodę z AI.
Praktyka to możliwość zdobywania doświadczenia w profesjonalnym środowisku, dzięki inicjatywie AI Community. Osoby zainteresowane tematyką sztucznej inteligencji mogą angażować się w realne projekty rozwijające wewnętrzne procesy i narzędzia EY GDS. To okazja do współpracy z doświadczonymi ekspertami i budowania portfolio, które ma realny wpływ na codzienną pracę.
Z kolei innowacja to przestrzeń do wprowadzania rzeczywistych zmian. W ramach inicjatywy Idea Hub każdy pracownik może zgłosić swój pomysł na wykorzystanie AI w codziennej pracy. Najciekawsze koncepcje są wybierane i realizowane w zespołach łączących różnorodne doświadczenia, kompetencje i perspektywy.
Najlepsze pomysły powstają tam, gdzie ludzie czują, że mają przestrzeń do działania. Wsparcie AI dla pracowników EY GDS to nie przyszłość - to codzienność, z której korzystają całe zespoły, automatyzując zadania i skupiając się na tym, co naprawdę ważne - dodaje Artur Sawicki.
EY Global Delivery Services (GDS) Poland to sieć centrów kompetencyjnych o globalnym zasięgu. Celem organizacji jest tworzenie lepszego świata pracy poprzez dostarczanie długoterminowej wartości klientom, pracownikom i społeczeństwu oraz budowanie zaufania na rynkach kapitałowych. EY GDS angażuje się w budowanie lepszego świata pracy poprzez zwiększanie zaufania w biznesie, wspieranie zrównoważonego rozwoju, rozwój talentów i pogłębianie współpracy.
Firma działa w ośmiu krajach: Polsce, Argentynie, Indiach, Wielkiej Brytanii, na Filipinach, Węgrzech, w Hiszpanii, na Sri Lance oraz w Meksyku. W Polsce biura EY GDS mieszczą się we Wrocławiu i Warszawie.