Łomża po raz kolejny na TOUR SALON-ie
www.lomza.pl
Już po raz drugi Miasto Łomża uczestniczyło w Targach Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON w Poznaniu. Tegoroczna, 21. edycja targów odbyła się w dniach 20-23 października br. Swoją ofertę ponad 25 tysiącom zwiedzających zaprezentowało 760 wystawców z ponad 30 krajów. Targowe stoisko, na którym prezentowała się również Łomża, zostało przygotowane w ramach projektu pn. Kreacja wizerunku województwa podlaskiego w kraju i za granicą poprzez produkty turystyczne wysokiej jakości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu Województwa Podlaskiego.
REKLAMA
Na wspólnych 49 m.kw. stoiska Województwa Podlaskiego oprócz miasta Łomża i Urzędu Marszałkowskiego prezentowała się Puszcza Białowieska oraz rejon Augustowa i Suwałk, a także Podlaska Organizacja Turystyczna. Halę targową wypełniała mieszanka aromatycznych zapachów regionalnych potraw, muzyki, a także inspirujących rozmów, szeregu spotkań, wymiany doświadczeń i pomysłów. Na łomżyńskim stoisku rozeszło się około 2000 sztuk rożnych wydawnictw i co najmniej drugie tyle wydawnictw pozyskanych ze Starostwa Powiatowego oraz branży turystycznej. Zwiedzający pytali o zabytki miasta, szlaki rowerowe, wodne i piesze. Łomża częstowała także lokalnymi produktami. Pomocą w pozyskaniu informacji o Łomży byli przedstawicieli Lokalnej Organizacji Turystycznej, Centrum Informacji Turystycznej, restauratorów i właścicieli biur podróży. Nasze stoisko odwiedził znany prezenter pogody w TVN, TVN24 i TVN Meteo - Tomasz Zubilewicz, który podczas degustacji lokalnych przysmaków, obiecał wspomnieć o naszym mieście.
Targi odwiedziły też dwie niezwykłe i inspirujące kobiety – podróżniczki, zdobywczynie Korony Ziemi: MARTYNA WOJCIECHOWSKA i ANNA LICHOTA oraz MAREK KAMIŃSKI, podróżnik, polarnik, zdobywca Bieguna Północnego i Południowego.
Tour Salon zakończył dużym sukcesem medialnym. Na targach akredytowało się 350 dziennikarzy prasy branżowej i specjalistycznej oraz gazet codziennych ogólnopolskich i lokalnych stacji telewizyjnych i radiowych, a także portali internetowych. W relacjach widoczna była również Łomża, w tym na portalu www.mmpoznan.pl .
Mariola Jabłonowska
www.lomza.pl
Tour Salon zakończył dużym sukcesem medialnym. Na targach akredytowało się 350 dziennikarzy prasy branżowej i specjalistycznej oraz gazet codziennych ogólnopolskich i lokalnych stacji telewizyjnych i radiowych, a także portali internetowych. W relacjach widoczna była również Łomża, w tym na portalu www.mmpoznan.pl .
Mariola Jabłonowska
www.lomza.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE